Od mniej więcej połowy lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia w naszym kraju zaczęły powstawać liczne agencje pośrednictwa nieruchomości, co było skądinąd procesem naturalnym, bowiem musieliśmy w tym zakresie zapełnić lukę, która wytworzyła się przez lata PRL-u, gdzie nie mogły funkcjonować tego rodzaju instytucje. Szybko okazało się, że taka działalność przynosi niemałe zyski dla właścicieli agencji nieruchomości i że dużo jeszcze brakuje do nasycenia rynku w tym segmencie działalności gospodarczej, bowiem ciągle przybywa klientów chętnych do podjęcia współpracy przy kupnie lub sprzedaży nieruchomości. Czy jednak obecnie założenie takiej agencji jest nadal opłacalne, w okresie takiego wstrzymania wszelkiego rodzaju transakcji związanych z ruchem na rynku nieruchomości, a w dodatku w czasie silnej konkurencji na rynku z uwagi na już istniejące tysiące takich agencji? Wielu uważa, że nie jest to dobry czas na zakładanie agencji, bo przecież trzeba wydawać na bieżąco pieniądze na utrzymanie biura, reklamę i inne wydatki, natomiast w braku sukcesów w sprzedaży nieruchomości po stronie wpływów są bardzo małe środki.

http://www.skandynawskieinspiracje.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here