Akcesoria biurowe to wszelkie przydatne w danej firmie sprzęty. Jednym z takich akcesoriów jest między innymi ekran. Jednak oferta ekranów kierowana do firm jest tak różnorodna, że łatwo się w tym wszystkim pogubić. Zatem, jak wybrać odpowiedni ekran, tak by tego typu akcesoria biurowe były w pełni wykorzystywane?Wybierając artykuły biurowe typu ekrany należy zwrócić uwagę na: sposób montowania ekranu, powierzchnię, format i wielkość. Przede wszystkim należy zdecydować w jaki sposób będzie ten ekran używany i pod tym względem wybrać model przenośny, ręcznie rozwijany albo elektryczny. Powierzchnia ekranu to sposób w jaki załamuje się światło, dlatego przed wybraniem odpowiedniego dla nas modelu odpowiedzmy sobie na trzy pytania: jaki stopień zaciemnienia jest w pokoju gdzie będzie ekran? Jakie wymiary ma to pomieszczenie? I do jakiego rodzaju projekcji ekran będzie wykorzystywany? Jeśli chodzi o format, to przybory biurowe typu ekrany wyświetlają obraz w proporcji 4:3 i w formacie 16:9. Ostatnim ważnym parametrem jest wielkość ekranu, która musi być dostosowana do wielkości pomieszczenia gdzie znajdować się będzie ekran i do rozmieszczenia rzędów, w których będą siedzieć słuchacze.

http://www.auric.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here